دوره 2، شماره 24 - ( شماره 24 ، دوره سوم ، سال دوم ، زمستان 1398 1398 )                   جلد 2 شماره 24 صفحات 5-1 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Yosef Ghorbani, Dr, Muhamad Khatib, Dr, Zari Saeedi. Self-Determination Theory and EFL Teachers/Students Motivational Parameters: The Role of Instructional Styles and Psychological Needs. 3 2019; 2 (24) :1-5
URL: http://jnrihs.ir/article-1-247-fa.html
Self-Determination Theory and EFL Teachers/Students Motivational Parameters: The Role of Instructional Styles and Psychological Needs. 1. 1398; 2 (24) :1-5

URL: http://jnrihs.ir/article-1-247-fa.html


چکیده:   (114 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده می​باشد.
متن کامل [PDF 1074 kb]   (134 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: عمومى
دریافت: 1398/10/4

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به تحقیقات جدید در علوم انسانی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2025 CC BY-NC 4.0 | New research in human sciences

Designed & Developed by : Yektaweb