دوره 2، شماره 19 - ( شماره 19 ، دوره دوم ، سال دوم ، تابستان 1398 1398 )                   جلد 2 شماره 19 صفحات 5-1 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Fatemeh pourbahreini. The Effects of Peer-coaching Strategy on Improving Teaching Skills of Reading Comprehension of Female EFL Pre-service Teachers and Their Attitudes toward Teaching Profession and Reading comprehension of Iranian Female Freshman Students . 3 2019; 2 (19) :1-5
URL: http://jnrihs.ir/article-1-184-fa.html
The Effects of Peer-coaching Strategy on Improving Teaching Skills of Reading Comprehension of Female EFL Pre-service Teachers and Their Attitudes toward Teaching Profession and Reading comprehension of Iranian Female Freshman Students . 1. 1398; 2 (19) :1-5

URL: http://jnrihs.ir/article-1-184-fa.html


چکیده:   (107 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده می​باشد.
متن کامل [PDF 1001 kb]   (89 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: عمومى
دریافت: 1398/4/4

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به تحقیقات جدید در علوم انسانی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2025 CC BY-NC 4.0 | New research in human sciences

Designed & Developed by : Yektaweb