دوره 3، شماره 32 - ( شماره 32 ، دوره اول ، سال سوم ، زمستان 1399 1399 )                   جلد 3 شماره 32 صفحات 5-1 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

مریم علی آبادی, حبیب اصغرپور. رابطه بین بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و وفاداری برند ورزشی در دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی استان گلستان. 3 2020; 3 (32) :1-5
URL: http://jnrihs.ir/article-1-487-fa.html
رابطه بین بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و وفاداری برند ورزشی در دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی استان گلستان. 1. 1399; 3 (32) :1-5

URL: http://jnrihs.ir/article-1-487-fa.html


چکیده:   (76 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده می​باشد.
متن کامل [PDF 1425 kb]   (79 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: عمومى
دریافت: 1399/10/5

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به تحقیقات جدید در علوم انسانی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | New research in human sciences

Designed & Developed by : Yektaweb