کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی، واحد گرمسار، دانشکده روانشناسی، گرمسار، سمنان، ایران
چکیده: (236 مشاهده)
پژوهش حاضر با هدف بررسی ویژگیهای روش آموزش online برای جذب یادگیری در کودکان صورت گرفته است. این پژوهش از نظر هدف یک پژوهش کاربردی و از نوع توصیفی-پیمایشی است. جامعهآماری این پژوهش را کلیه دانشآموزان مقطع ابتدایی در شهر تهران تشکیل دادهاند که تعداد آنها غیرقابل شمارش در نظر گرفته شده است. در این راستا با تکیه بر فرمول کوکران، 385 نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند. در این پژوهش برای جمعآوری اطلاعات از پرسشنامه استاندارد بهره گرفته شد که روایی و پایایی آن مورد بررسی و تایید قرار گرفت. در نهایت جهت تجزیه و تحلیل اطلاعات از روش حداقل مربعات جزئی و نرم افزار smartPLS بهره گرفته شد. نتایج نشان داد روش آموزش آنلاین تاثیر معناداری در جذب یادگیری در کودکان دارد.
نوع مطالعه:
پژوهشي |
موضوع مقاله:
عمومى دریافت: 1402/3/4 | پذیرش: 1402/1/10 | انتشار: 1402/1/10