You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML بررسی تعاملات ترکیه و داعش با تاکید بر نظریۀ ژئوپلیتیک انتقادی
بهرام عجملو
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML یک کمربند یک راه در سیاست خارجی چین و تاثیر آن بر رویکرد این کشور نسبت به خاورمیانه
علیرضا کوهکن, الیاس عقیلی دهنوی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بررسی عوامل مؤثر در ترغیب دانش ‫آموزان به نماز‬‬
محمود شعبانپور, غلامرضا عزیزی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML روش تدریس خلاقانه در دوره ابتدایی
مختار رنجبر, زین العابدین دمیری
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML چالش‌های و راهکارهای ارزیابی کارکنان در سازمان‌ها
سید محمد موسوی دوست
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML طراحی کلاس وارونه و اثربخشی آن در انگیزش تحصیلی دانش آموزان ابتدایی
علی اصغر ماشینچی, احسان اله برومند, حمزه راهپیما
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تاثیر فلسفه بر رابطه معلم و دانش ‫آموزان‬‬
علی اصغر ماشینچی, امیرحسین دهقان منشادی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بررسی کاربرد حماسی و غیر حماسی رنگ واژه ها در شاهنامه
راضیه آقازاده
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بررسی علل مرگ برخی از کنایات در گذر زمان
حیدر کریم‫پور, پروانه مافی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بررسی رابطه احساس خودکارآمدی و اضطراب کتابخانه‌اي در دانشجويان تحصيلات تکميلي دانشگاه صنعتي اصفهان
فاطمه آقاجاني, سعید غفاری
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تحلیل سفر قهرمانی گرشاسپ در گرشاسپ نامۀ اسدی طوسی براساس الگوی سفر جوزف کمپبل
وحید مبارک, فرشته خسروی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تاثیر برنامه درسی در تدریس معلمان
علی اصغر ماشینچی, اعظم صابر فرد
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML نقش تنوع فرهنگی در طراحی برنامه درسی چند فرهنگی
سید احمدهاشمی, کامران کاردان
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML نقش آموزش و پرورش در فلسفه تعلیم و تربیت
سید احمد هاشمی, امیرحسین دهقان منشادی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML اثرات تمرکززدایی بر یادگیری در کلاس درس
سیداحمد هاشمی, علیرضا تنوری
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تبیین جامعه شناختی موانع و مشکلات حضور زن در جامعه (مورد مطالعه جامعه ایران)
ابوطالب جعفرآبادی
چکیده -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به تحقیقات جدید در علوم انسانی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2025 CC BY-NC 4.0 | New research in human sciences

Designed & Developed by : Yektaweb