دوره 2، شماره 24 - ( شماره 24 ، دوره سوم ، سال دوم ، زمستان 1398 1398 )                   جلد 2 شماره 24 صفحات 5-1 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Mohammad Eshagh Shahvevzie, Hamed Aramesh, Alireza Shahnavazan, ,Hadi Azarnosh. Studying The Influence of Relation Oriented Marketing on Customer Loyalty of Mehr Iran Interest Free Loan Bank Due to Mediator Role of Quality of Relationships and Services (Case-Study of Bank Branches of Sistan and Balouchestan Province). 3 2019; 2 (24) :1-5
URL: http://jnrihs.ir/article-1-249-fa.html
Studying The Influence of Relation Oriented Marketing on Customer Loyalty of Mehr Iran Interest Free Loan Bank Due to Mediator Role of Quality of Relationships and Services (Case-Study of Bank Branches of Sistan and Balouchestan Province). 1. 1398; 2 (24) :1-5

URL: http://jnrihs.ir/article-1-249-fa.html


چکیده:   (120 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده می​باشد.
متن کامل [PDF 1121 kb]   (117 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: عمومى
دریافت: 1398/10/4

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به تحقیقات جدید در علوم انسانی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2025 CC BY-NC 4.0 | New research in human sciences

Designed & Developed by : Yektaweb